laatste weekend thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ben Meijer - WaarBenJij.nu laatste weekend thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ben Meijer - WaarBenJij.nu

laatste weekend thuis

Door: ben meijer

Blijf op de hoogte en volg Ben

20 Oktober 2011 | Nederland, Rotterdam

over een paar dagen is het dan zover, na een veel te lange tijd thuis gezeten te hebben gaat het dan nu toch echt gebeuren ik vertrek aankomende dinsdag naar sierra leone hier zal ik op het schip stappen wat in de haven van freetown ligt. De volgende bestemming is nog een verassing voor mij maar het Amerikaanse visum is al wel geregeld dus ik ben zeer benieuwd. ik zal helaas niet veel kunnen gebruik maken van het internet aan boord(aangezien dit er niet is). af en toe kan ik wel de wal op om een internet cafe op te zoeken. maar verwacht niet te veel verslagen of foto's de aankomende 5 maanden. werkkleding is zojuist binnen gekomen en ben nu mijn koffer aan het inpakken. ik bedank alle mensen die mij hebben geholpen dit vertrek te kunnen waarmaken